miercuri, 18 noiembrie 2009

Mie dor

Stau singura si mi-e dor...
Mi-e dor de zilele cu soare
In care tu ma tineai in brate
Pana in amurg plin de amor.

Mi-e dor de zilele de primavara
In care tu-mi spuneai ca ma iubesti,
In care-ti simteam dragostea profunda
Cand sarutari pe buze-mi depuneai.

Mi-e dor de zilele de vara
Cand tu in ale mele brate stateai
Si te-alintam cu vorbe dulci
Din zori si pana-n seara.

Mi-e dor de zilele de toamna
Cand brat la brat noi ne plimbam,
Of, ce mult noi ne iubeam...
Parca ar fi in alta viata.

Mi-e dor de zilele de iarna
In care fulgii jucausi cadeau,
Si ne acopereau pe fata,
Si cu noi se jucau.

Mi-e dor de zilele senine
Cand totul era bine
Si tu erai cu mine
Si eu eram cu tine.

Mi-e dor de noptile-nstelate,
In care incercam sa desenam
Cu dragostea noastra o floare
Pe care in viata s-o pastram.




2 comentarii:

  1. si mie mi-e dor....da multe lucruri...dar daca nu ar exista "dorul" nu am iubi atat de mult acele lucruri si nu ne-am putea aminti cu placere de " acel ceva"

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Mai ai de lucrat la versificație dar ideea este frumoasă și compensează.

    Se spune că, uneori, dorul durează mai mult decît iubirea. Dacă-i așa... atunci pentru ce mai iubim?
    În cele din urmă e mai bine să fi iubit și să fi pierdut decît să nu fi iubit deloc...

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere